چه بیمارانی غذاهای با غلظت IgA جید باید اجتناب شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه بیمارانی غذاهای با غلظت IgA جید باید اجتناب شودبسیاری از بیماران مبتلا به نفریت IgA در ابزار مختلف درمان proluchayut و lekorstva مختلف برای بهبود وضعیت کلیه ها و کاهش سرعت بدتر شدن این بیماری است. همانطور که همه ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفریت IgA در محدودیت سخت غذایی، به دلیل رژیم غذایی مناسب نقش بزرگی در زندگی خود و درمان بیماری ایفا می کند.

در این مورد، ما نیاز به توجه به چنین قدرت، که ما نیاز به فرار هر روز و به افزایش علائم نیست و بهبود شرایط از کلیه ها. بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند.

چه مواد غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در باید برای اجتناب از؟

1. تخم مرغ، کنسرو شده

از آنجا که تخم مرغ حاوی سرب، ممکن است به افزایش بار بر روی کلیه ها. اگر بیماران مبتلا به نفریت IgA در اغلب خوردن تخم مرغ حفظ، آن را به درمان بیماری کلیه کمک نمی کند، اما بیماران پدیده مسمومیت.

2. توفو بودار

از آنجا که او اسید gidrotionovaya، اگر بیماران خوردن مقدار زیادی، ممکن است، تولید آسیب کلیوی.

3. دانه

او تا به اسیدهای چرب اشباع نشده. و می تواند عملکرد کبد تاثیر می گذارد، علاوه بر این باعث pitsienty چاقی مبتلا به نفریت IgA نداشتند.

4. اسفناج

اسفناج حاوی اسید اگزالیک. اگر ما soedinimt روی shptnat و کلسیم، ممکن است، تا بیماران با گرسنگی روی و akaltserozom. بیماران مبتلا به نفریت IgA در بالاتر از 40 سال لازم است برای جلوگیری از اسفناج.

کبد 5. خوک

او اجازه دهید که کیفیت کلسترول، اما بیماران مبتلا به نفریت IgA در لازم است به آن اجتناب کنند.

اگر شما سوالی در مورد رژیم غذایی برای نفروپاتی فشار خون بالا، خوش آمدید به ما ارسال ایمیل به ایمیل hospitalkidney@hotmail.com، و یا صحبت کردن با دکتر ما آنلاین. ما کمک به شما خوشحال خواهد شد.





:: برچسب‌ها: IgA در نفریت,غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: